PIXELI...ciufuliti

Intotdeauna culorile ne binedispun, atata timp cat nu sunt in exces bineinteles. Fiind intr-un moment de plictiseala cand stateam si ma uitam aiurea la margelutele pe care tocmai le rasturnase si amestecase motanul meu "Pruna", in loc sa ma enervez la culme, chiar i-am fost recunoscatoare ca asa mi-a venit ideea colierului de mai jos.Am folosit (adica mi-a amestecat motanul) margele Toho triunghiulare, rotunde si cateva hexagonale, cele albe fiind transparente cu miez argintiu iar cele colorate sunt unele mate, altele lucioase, partea centrala a colierului fiind  lucrata in tehnica peyote. Si iata ce a iesit din colaborarea mea cu motanul...
Pret: 45 lei


......si vinovatul Pruna, dormind relaxat si jegos evident!

2 comentarii:

Ana/ SMLXL spunea...

Geniala colaborare. Cateodata o intamplare/ accident duce la cele mai inspirate rezultate. Felicitari asociatilor:) Mai asteptam asemenea rezultate si pe viitor.

cristina spunea...

normal ca doarme relaxat, dupa ce a produs asa o capodopera :)