SA FIE ALB....SA FIE AURIU...

Uite asa, din nehotararea mea a iesit setul de colier cu cercei pe care il veti veda mai jos. Initial am inceput cu margelele Toho de 2mm albe cu miez auriu. Am lucrat putin si parca lipsea ceva asa ca am pus si cateva cristale cu efect AB. Tot nu mi-a placut si am rascolit prin cutiute pana am dat de margelutele aurii, tot Toho evident, si am mai descoperit si cristalele de sticla aurii. Hmmm, acum a inceput nebunia...Daca incepusem in tehnica coral cu cele albe, cand am inceput sa le pun un lucru si pe cele aurii parca nu mai era de ajuns " coralul" asa ca am inceput sa combin cu tehnica "netting" si ... ca sa fie nebunia completa, am facut si niste treceri asa, dupa cum "cerea" ochiul. Ce a iesit....iata! VANDUT

Un comentariu:

Blogger spunea...

hellow...This is my first visit
glad to be present here
nice blog..my friend
succesful!