INTR-UN CER VIOLET..



Intr-un cer violet
Luna dac-as gasi-o
Alba ar fi toata
Pata de argint pe perdea

As putea s-o pictez
Si sa-i spun la plecare
Dragostea mea, ia-o
E pentru tine

Poti si tu sa incerci
Sa iubesti o culoare
Pentru-nceput ochii
Lasa-i incet, langa ea

Poate va aduceti aminte de o melodie mai veche.... asa, a celor de la Sfinx. Am redescoperit-o acum catva timp si cateva zile mi-a sunat in urechi ecoul ei. Violet...intr-un cer violet....Ei bine, cerul l-am transformat "intr-un cerc violet" luna o las sa vi-o imaginati asa cum va place voua. Pentru asta am folosit seed beads de 2mm violet si cuburi transparent-violet de 4mm, ca de obicei doar glass beads..... Asa a iesit colierul asimetric cu o lungime de 75 cm si cercelusii "cometa" de 7cm
Pret: 50 lei

Niciun comentariu: