BLACK Lace


Nu cumva sa credeti ca am abandonat margelutele sau am lenevit! E drept, pe caldurile astea sufocante, cu greu lucrez dar fiindca pasiunea invinge am sa va arat ce mi-a ocupat timpul. Am folosit pentru acest colier margele Miyuki de 1 mm, Toho hexagonale negru lucios si hematit si rotunde de 2 mm, cristale cu efect Aurora borealis si cuart roz cu forma neregulata, lucrate in peyote, herringbone, Sankt Petersburg si Raw.
In realitate, arata mult mai bine decat am putut reda in fotografii.

5 comentarii:

Steve spunea...

I am a big fan of handmade jewelry & regularly like to search for unique jewelry pieces. I am glad I found your blog. This black beaded necklace looks gorgeous. Very delicately designed. Gr8 work!!

Do follow my blog.

Margot spunea...

Thank you so much Steve. I'm glad you like my work

Bogdan Popa spunea...

Elgant, elegant, elegant! E ceva mai frumos decat eleganta?
Sincere felicitari.

Margot spunea...

Multumesc frumos pentru o apreciere atat de frumoasa.

Unknown spunea...

eleganta? frumos? este putin spus...este o adevarata arta
felicitari